""

Cykl spotkań „Mól w sieci”

Podczas cyklu „Mól w sieci” proponujemy spotkania z popularnymi twórcami internetowymi, którzy są jednocześnie autorami książek. Czytelnicy książek – tytułowe „Mole książkowe” są często odbiorcami treści dostępnych w sieci. Aktywność twórców w internecie może iść w parze z papierowymi publikacjami i wielu odbiorców sięga po nie dlatego, że wyszły spod ręki lubianego autora internetowego. Poza tym blogo/vlogosfera jest bardzo różnorodna: od szeroko rozumianej literatury po podróże i kulinaria. Nie grozi nam zatem nuda. Jest to też okazja do refleksji nad zmianami w mediach i współczesnej kulturze. Może okaże się, że nowe technologie nie muszą rywalizować z książkami i te dwa światy nie muszą się wykluczać?

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

Logotyp Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Udostępnij:
Przeskocz do treści